بصيرت بخشي مهمترين برنامه ريزي کانون معرفت در جريان انتخابات

بصیرت بخشی مهمترین برنامه ریزی کانون معرفت در جریان انتخابات

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
دهقان با اشاره به اهميت فعاليت کانون فرهنگي هنري معرفت با همراهي بچه هاي مسجد امام جعفرصادق(ع)، که بستر حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کرده است گفت: بصيرت بخشي مهمترين برنامه ريزي کانون معرفت در جريان انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، مرتضی دهقان در جریان روند برپایی انتخابات روز جمعه 11 اسفند با محوریت کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد امام جعفرصادق(ع) گفت: بصيرت بخشي مهمترين برنامه ريزي کانون معرفت در جريان انتخابات است. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معرفت می افزاید:  فعاليت کانون فرهنگي هنري معرفت با همراهي بچه هاي مسجد امام جعفرصادق(ع)، که بستر حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کرده است.

 

حال و هوای بچه های کانون فرهنگی هنری معرفت در ایام انتخابات پیوند خورده با مقوله یک جریان سازی فرهنگی آگاه مند در مسیر مشارکت سیاسی بود. 

 

دهقان با بیان اهیمت رشد و آگاهی سیاسی فعالان مسجدی اظهار کرد: یکی از شاخص های مسجد تراز اسلامی امکان مشارکت سیاسی عمومی است که این مهم در قالب انتخابات پررنگ می شود و در این عرصه بار دیگر شاهد حضور پرشور فعالان کانون های مساجد بودیم.