برنامه هاي بزرگداشت ۱۸ اسفند در خراسان جنوبي اعلام شد

برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند در خراسان جنوبی اعلام شد

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي گفت: براي بزرگداشت ۱۸ اسفند ماه سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، برنامه هاي مختلفي در سطح استان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ۱۸ اسفندماه سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، برنامه های مختلفی در سطح خراسان جنوبی اجرا خواهد شد.

وی به برنامه‌های اجرایی در خراسان جنوبی جهت بزرگداشت ۱۸ اسفندماه اشاره کرد و افزود: از جمله این برنامه ها می توان به دیدار پرسنل و فعالین کانونی با نماینده ولی فقیه در استان و تقدیر از برترین های مسجدی اشاره کرد.

حجت الاسلام محقی ادامه داد: به همین مناسبت برپایی غرفه توسط ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در نمایشگاه قرآن استان در دستور کار قرار دارد و دیدار با خانواده شهدا و تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا از جمله دیگر برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه از کانون ها در سطح استان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید خواهد شد، گفت: بحث توزیع کتاب در برخی از کتابخانه های مساجد سطح استان به مناسبت ۱۸ اسفند در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: چند نفر از فعالین حوزه فرهنگ و هنر مساجد در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی حضور پیدا خواهند کرد وبه تشریح فعالیت‌های کانونی خواهند پرداخت و برگزاری مسابقه کتابخوانی گام دوم انقلاب در دستور کار است.

حجت الاسلام محقی به برگزاری همایش گرامیداشت ۱۸اسفند اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور مدیران و فعالین فرهنگی مساجد به صورت شهرستانی در دفاتر ائمه جمعه همراه با تقدیر از برخی فعالان شهرستانی برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه برپایی محافل و کرسی های تلاوت قرآن در سطح مساجد استان در دستور کار است، ادامه داد: کاشت نهال به یاد شهدا در ستاد استان و برخی مساجد به صورت نمادین ویژه ۱۸ اسفندماه نیز از دیگر برنامه ها است.

وی در پایان گفت: برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری کانون ها در صورت اعلام آمادگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان با توجه به ارسال دعوت نامه از یک ماه پیش و پیگیری مکرر را در دستور کار داریم و تا این لحظه هنوز خبر قطعی داده نشده است.