اجراي 20 سرود پاتوقي توسط گروه نسل سليماني و دختران انقلاب در ايام انتخابات

اجرای 20 سرود پاتوقی توسط گروه نسل سلیمانی و دختران انقلاب در ایام انتخابات

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گروه سرود نسل سليماني و دختران انقلاب با هدف ترغيب مردم به حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند به اجراهاي پاتوقي و محله به محله در ورامين پرداختند. اين دو گروه با وجود سرماي هوا و سختي هاي ديگر تعداد ۲۰ اجرا در محله هاي گوناگون به صورت روزانه انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، گروه سرود نسل سلیمانی و دختران انقلاب با هدف ترغیب مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه به اجراهای پاتوقی و محله به محله در ورامین پرداختند.

این اجراها با اجرای سرود زیبای «ایران ما» محله به محله تا قبل از انتخابات ادامه داشت و با استقبال پرشور و کم نظیر مردم هر محله روبرو شد.

این دو گروه با وجود سرمای هوا و سختی های دیگر تعداد  ۲۰ اجرا در محله های گوناگون که بیشتر آنها در دل روستاها و محله ها بود را هر روز به عشق میهن عزیزشان انجام دادند.

گروه سرود نسل سلیمانی وابسته به بنیاد فرهنگی هنری حضرت مهدی موعود (عج) و کانون فرهنگی هنری سقای کربلا به اجرای سرودهای مناسبتی در ورامین و تهران می پردازد و اجراهای پاتوقی انتخابات با مشارکت فرمانداری ورامین صورت گرفته است.

پایان پیام/