قرآن راه برون رفت از مشکلات است

قرآن راه برون رفت از مشکلات است

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
مشاور امور اهل سنت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: امرو بهترين راه برون رفت جامعه از مشکلات همدلي حول محور قرآن است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حاج ماموستا امامی شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه مسابقات ملی مدهامتان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کتاب قرآن و وجود رسول اکرم(ص) محور وحدت همه ماست و قرآن بهترین مبین و بهترین معجزه رسول اکرم محسوب می‌شود.

مشاور امور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه قرآن کریم محور وحدت همه مسلمین است، افزود: در اشعار شاعران عرب به اهمیت و جایگاه این کتاب الهی اشاره شده که یک ملت با همه اقوام و مذاهب دور قرآن کریم جمع می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز در سرزمین امام شافعی بیش از ۳۰ هزار نفر در مقابل چشم همه جهانیان کشته می‌شود و دروغین بودن مدعیان حقوق بشر به وضوح دیده می‌شود.

امام جمعه مهاباد و مشاور امور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن در کشورهای اسلامی احتلاف اقوام و مذاهب را مطرح می‌کند اما ما با وحدت حول محور قرآن نشان داده ایم که در کنار هم هستیم و مرز بوم ما اسلام است.

وی گفت: پیروی از پیامبر روح معنوی انسان را تازه می‌کند و پیروان ایشان را نشاط معنوی می‌بخشد.

ماموستا امامی عنوان کرد: امروز بهترین راه برون رفت جامعه از مشکلات همدلی حول محور قرآن کریم است تا شاهد کاهش آسیب‌ها در جامعه باشیم.

مشاور امور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در سه دهه اخیر بیشترین تهاجم دشمن به وجود رسول اکرم و قرآن کریم بوده است چون این دو باعث پیشرفت اسلام در جهان شده و شاهد پیشرفت تمدن نوین اسلامی مدنظر رهبر انقلاب اسلامی هستیم.