رويداد توانمندسازي مربيان با عنوان «در مسير» در اردبيل برگزار شد

رویداد توانمندسازی مربیان با عنوان «در مسیر» در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: رويداد توانمندسازي مربيان «در مسير» بر مدار تربيت نوجوانان پيشران با حضور بيش از 100 نفر از مديران، مربيان و فعالين تربيتي و قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، اظهار کرد: رویداد توانمندسازی مربیان «در مسیر» بر مدار تربیت نوجوانان پیشران با حضور بیش از 100 نفر از مدیران، مربیان و فعالین تربیتی و قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در سالن اجتماعات آب منطقه ای استان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: استاد حمید درسی از فعالان تربیتی و مسئول مدرسه تربیت اسلامی فیض در این دوره به تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی و تربیتی پرداخت. 

وی اظهار داشت: در سال 1403 مهمترین برنامه های کانون های مساجد، فعالیت های تربیت محور خواهد بود تا روند جذب نوجوان و جوانان به مساجد شتاب بهتری داشته باشد.

آمون خاطر نشان کرد: جامعه امروز می طلبد که برنامه های تربیت محور در کانون های مساجد برای حضور نوجوانان و جوانان در مساجد افزایش داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: تربیت نسل توحیدی از اصول اساسی مساجد هست که با اجرای طرح های تربیت محور محقق می شود و در این راستا کانون های مساجد پیشگام و پیشقدم شده است.