کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در مسير تحقق مسجد تراز اسلامي در حرکت هستند

کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی در حرکت هستند

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
حجت الاسلام کاظم شکري با اشاره به اهميت فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در عرصه هاي مختلف گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در مسير تحقق مسجد تراز اسلامي در حرکت هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری در جریان ایین افتتاح کانون شهید آوینی که صبح چهارشنبه 16 اسفند در نظرآباد با حضور استاندار البرز برپا شد گفت: هم افزایی و هم اندیشی فعالان مسجدی با ائمه مساجد مهمترین شاخصه فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اهمیت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه های مختلف گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی در حرکت هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت سرفصل برنامه های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد دینی بیان کرد: نوجوانان و جوانان مسجدی با باور به توانمندی های خود در عرصه مسجد، توانسته اند گام های مهمی در عرصه تحقق مسجد تراز اسلامی بردارند.

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: توجه به مناطق کم برخوردار، ارتقاء سطح فرهنگی محلات، بهره وری از تمامی امکانات و زیرساخت های موجود یکی از شاخص های کانون های مساجد به ویژه کانون شهید آوینی در نظرآباد است.

 

وی با بیان اهمیت رشد و بالندگی مساجد با هم اندیشی و هم افزایی امام مسجد و فعالان کانون های فرهنگی هنری توضیح داد: جریان بخشی کار فرهنگی منوط به همکاری تمامی عناصر و ارکان مسجد با یکدیگر است و در این مسیر ویژه برنامه هایی مانند جشنواره قرآنی مدهامتان، طرح لشکر فرشته ها، طرح شنبه های با کتاب، طرح سامانه مدیریت جامع قرآنی مسجد پایگاه قرآنی، راه اندازی کانون تخصصی خواهران و ... بستری برای پویایی بیشتر و بهتر فعالیت های ماندگار با محوریت مساجد است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با قدردانی از همراهی و هم اندیشی مسئولان اجرایی و فرهنگی استان در پیشبرد اهداف عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: دغدغه مندی و پیگیری مسئولان ارشد استانی در حوزه فرهنگی و اجرایی با رویکرد توجه بخشی به کانون های مساجد رویداد مبارکی است که انتظار می رود فصلی از تداوم همکاری و رشد برنامه های مسجد محور را رقم زند.