دستاوردهاي کانون‌هاي مساجد به نمايش گذاشته مي‌شود

دستاوردهای کانون‌های مساجد به نمایش گذاشته می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
دکتر محمديان: کانون هاي مساجد استان اصفهان دستاوردهاي خود را همزمان با دهه نکوداشت کانون هاي فرهنگي و هنري به نمايش مي گذارند.
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان اصفهان، محمدتقی محمدیان سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان ضمن اشاره به برنامه های ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهارداشت: در این ایام برنامه هایی توسط کانون های مساجد، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد استان در سطح مختلف شهری و روستایی اجرا می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه این مناسبت فرصت مناسبی برای معرفی کانون ها و جذب افراد است، افزود: کانون های مساجد این استان دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: فعالیت ها و دستاوردها در قابل نمایشگاه عکس و پوستر، تولیدات و تورهای بازدید از مراکز به نمایش گذشته خواهد شد.

 

محمدیان تجلیل از اعضای برتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح در منطقه را یکی دیگر این فعالیت ها بیان کرد و اذعان داشت: این برنامه در شبستان مساجد و یا مدارس دانش آموزان انجام می شود.

وی اضافه کرد: تجلیل از برترین های کانون های مساجد زمینه ساز جذب افراد دیگر و حفظ اعضا خواهد شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان تبلیغات شهری و محلی مناسبت ۱۸ اسفند را از دیگر اقدامات این ایام بیان کرد و یادآورشد: شهرداری ها در این خصوص با کانون های مساجد همکاری می کنند.

وی برگزاری محافل قرآنی، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا، تورهای دوچرخه سواری، برگزاری مسابقه و فعالیت های فرهنگی و هنری از این قبیل را از جمله برنامه های این ایام در سراسر استان اصفهان اعلام کرد.

 

محمدیان یادآورشد: هر شهرستان و کانون فرهنگی و هنری متناسب با شرایط و توانایی مالی خود برنامه ریزی و فعالیت هایی را اجرا می کند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اصفهان تاسیس شده، خاطرنشان کرد: افتتاح کانون های تخصصی بانوان از جمله فعالیت های امسال بوده که در تعدادی از شهرستان ها آیین افتتاحیه این مراکز انجام می شود.