خيز کانون‌هاي فرهنگي هنري به سمت عرصه بين‌الملل

خیز کانون‌های فرهنگی هنری به سمت عرصه بین‌الملل

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
حجت الاسلام محقي گفت: برنامه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به سمت حوزه بين الملل سوق يافته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان جنوبی، حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، علی فاضلی فرماندار بیرجند، حجت الاسلام امین مطهری مقدم رئیس‌ مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی، حجت الاسلام هادی جعفری راد مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان خراسان جنوبی، بهدانی رئیس آموزش و پرورش بیرجند و سرهنگ خراسانی فرماندار سپاه شهرستان بیرجند به مناسبت سالروز تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در محل ستاد این استان حضور یافتند و از نزدیک ۱۸ اسفند را به فعالان این حوزه تبریک گفتند.

حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در این جلسه با اشاره به کسب رتبه های مختلف این استان در حوزه  های مختلف «مدها متان، اوقات فراغت، مسجد پایگاه قرآنی و ...» گفت: در جلسه دیدار فعالان کانون های مساجد استان با استاندار خراسان جنوبی، مقرر شد 15 میلیارد ریال به این ستاد تزریق شود تا جانی تازه در فعالیت های این بخش دمیده شود.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری های لازم در این خصوص در دست اقدام است، یادآور شد: جلساتی متعددی با سازمان برنامه و بودجه برای تحقق این وعده استاندار برگزار شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی همچنین خاطرنشان کرد: با دعوت از فعالان فرهنگی جهان اسلام از جمله «بانوان رهیافته و تازه مسلمان» و «افراد تاثیرکذار در حوزه فلسطین و لبنان» تلاش کرده ایم برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد را به سمت حوزه بین الملل سوق دهیم.

حجت الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان جنوبی نیز با تقدیر از فعالیت  های فعالان ستاد کانون های مساجد استان گفت: کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی در مقایسه با دیگر استان ها فعالیت ها چشمگیر و موثرتری دارند.

وی با تاکید بر اینکه کانون های مساجد خواستگاه فرهنگ و هنر انقلاب هستند، یادآور شد: این مراکز تلاش کرده اند نقش خود را در تربیت جوانان نخبه برای ایران اسلامی و تمدن سازی بخوبی ایفا کنند.