حمايت از کانون‌هاي مساجد در برنامه مديريت استان اصفهان قرار گيرد

حمایت از کانون‌های مساجد در برنامه مدیریت استان اصفهان قرار گیرد

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
معاون ساماندهي و شبکه سازي ستاد کانون‌هاي مساجد کشور گفت: حمايت از کانون هاي مساجد در منظومه برنامه اي مديريت ارشد استان اصفهان قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، محمد تقی محمدیان در نشست با مدیران مسئول کانون‌های راهبر و معین استان اصفهان اظهارداشت: ۲ هزار کانون های فرهنگی و هنری در مساجد استان اصفهان تاسیس شده که سهم بالایی از فعالیت های فرهنگی و هنری مناطق مختلف را بر عهده دارند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان افزود: کانون های مساجد در شهرستان ها سر پنجه و پیشگام فعالیت های فرهنگی و هنری هستند ولی کمترین حمایت از این مراکز صورت می گیرد.

وی ادامه داد: حمایت از کانون های مساجد در منظومه برنامه ای مدیریت ارشد استان اصفهان قرار گیرد و مسئولان استانی دغدغه ها و نیازهای بچه های مسجد را مورد بررسی قرار دهند.

 

محمدیان با بیان اینکه شهرداری اصفهان حمایت خوبی از کانون های فرهنگی و هنری داشته است، تصریح کرد: در شهرستان ها کمترین حمایت را داشته ایم که نیاز به تجدید نظر و رسیدگی به موقع است.

وی خاطرنشان کرد: کانون های مساجد استان اصفهان همواره در تمامی عرصه های فرهنگی و هنری پیشگام بوده اند و تلاش می شود در سال آینده و در راستای حمایت و تقویت این فعالیت ها، خدمات متنوع و جذاب به بچه های مسجد نیز ارائه شود.

 

لزوم توجه مسئولان استانی به کانون های مساجد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان با بیان اینکه مراکز فرهنگی این استان در کشور پیشگام هستند، یادآورشد: این حجم فعالیت و تنوع برنامه نیازمند حمایت است.

وی ادامه داد: شرکت های صنعتی و کارخانه های بزرگ استان اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی خود از این مراکز فرهنگی مساجد حمایت کنند.

 

محمدیان دیدار با مسئولان استانی و پیگیری مطالبات کانون های مساجد را از خواسته های ستاد استان بیان کرد و گفت: اگر این ارتباط برقرار شود گزارشات بیان و دغدغه های بچه های مسجد مطرح می شود.

وی ظرفیت فعال کانون های مساجد در سراسر استان اصفهان را فرصتی ارزشمند برای توسعه فرهنگی بیان کرد و اذعان داشت: بچه های مسجد در دور ترین نقاط استان فعالیت فرهنگی انجام می دهند.