کتابخانه کانون فرهنگي شهيد سيدمصطفي حسيني افتتاح شد

کتابخانه کانون فرهنگی شهید سیدمصطفی حسینی افتتاح شد

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
مصادف با 18 اسفند سالروز تأسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، کانون فرهنگي هنري شهيد مصطفي حسيني واقع در چهارصددستگاه کرج با حضور مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، رهبرمعظم انقلاب در تاریخ 18 اسفند فرمایش مهم و ماندگاری را مطرح کردند با عنوان: من سفارش میکنم که کانونهای فرهنگی - هنری مساجد را فراموش نکنید؛ البته با همکاری بسیج. با همکاری بسیج، این کانونهای فرهنگی - هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید. بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا میکند، فراهم کنید. مطالعه کنید.  خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهای فرهنگی - هنری بروید و پذیرای جوانها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید.

 

به همین منظور مصادف با 18 اسفند سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی حسینی واقع در چهارصددستگاه کرج با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افتتاح شد.

 

 

زارع، مسئول کانون فرهنگی شهید سیدمصطفی حسینی در رابطه با روند فعالیت این کانون فرهنگی هنری گفت: رویکرد فعالیت کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی حسینی هم افزایی و هم اندیشی با هئیت امناء مسجد در مسیر احیاء مسجد تراز اسلامی است.

 

وی با اشاره به اهمیت اثرگذاری کار فرهنگی مسجد محور بیان کرد: کانون فرهنگی هنری شهید سیدمصطفی حسینی از جمله کانون های فعال با رویکرد دینی در این منطقه است.