رونمايي از پوسته و لوگوي جديد خبرگزاري شبستان با حضور وزير ارشاد

رونمایی از پوسته و لوگوی جدید خبرگزاری شبستان با حضور وزیر ارشاد

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
همزمان با سي‌ويکمين سالگرد تأسيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، پوسته و لوگوي جديد خبرگزاري شبستان رونمايي شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، همزمان با ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پوسته و لوگوی جدید خبرگزاری شبستان (رسانه دین فرهنگ اندیشه) رونمایی شد.

بنابر این گزارش، ایجاد ارتباط میان حوزه و دانشگاه با دولت مردمی با عنایت به رویکرد دولت در مورد نهضت بازگشت به مسجد، معرفی چهره‌های برتر فرهنگ، اندیشه و هنر اسلامی، بهره گیری از ظرفیت بچه‌های مسجد برای تربیت نیروهای رسانه‌ای و برجسته سازی جذابیت‌های مسجد و مسجدی‌ها برای جذب هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان به مسجد از محورهای کاری این رسانه حوزه دین فرهنگ و اندیشه است.

 

همچنین، جریان سازی اندیشه‌محور در حوزه بین الملل، جهان اسلام و جبهه مقاومت، پوشش دقیق و به‌هنگام اخبار مسجد و فرهنگ مسجدی در عرصه جهان اسلام، تبیین جایگاه فرهنگ و هنر مسجدی در اندیشه دینی و به دوش کشیدن بار اصلی شعار نهضت بازگشت به مسجد در حوزه رسانه از دیگر مأموریت‌هایی است که خبرگزاری شبستان در دور جدید فعالیت و با رونمایی از پوسته جدید می‌کوشد آنها را محقق کند.

بنابر این گزارش، همزمان با این رونمایی کارت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری شبستان به دکتر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد.