پيام مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان ايلام يه مناسبت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یه مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
علي هوشمند با صدور پيامي سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را گرامي داشتند

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام،  در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم 

مسجد خانه خدا در زمین، جایگاه نزول برکات و خیرات آسمانی، خانه راز و نیاز، عشق و محبت، صفا و صمیمیت، ایثار و رحمت، تجلّی بهشت خدا در زمین، محل آرامش موحدان است. مکان آن، بهترین قطعات زمین است و فرشتگان، با اهل آن همنشین می باشند.

و همانطور که مقام معظم رهبری (مدّظلّه): فرمودند  اجتماع در مساجد را همچنان باید نگاه داشت. جوانها مسجد را كلاس درس و صحنه رزم بدانند. به مساجد رو كنند مساجد خانه خداست و خانه بندگان خداست. مساجد كلاس دین و درس سیاست و درس رزمندگی با دشمنان دین است.مساجد را گرم بدارید محافل مذهبی را مانند دوران اختناق رژیم همچنان گرم نگاه دارید سعی كنید مسائل تبلیغاتی مذهبی و اسلامی سمعی و بصری را به مساجد بكشانید. مسجد خانه خداست پس خانه همه خلق خداست. مسجد كانون بركت خیز است، به ما امكان می دهد كه با برادران مسلمان خود و با خواهران مسلمان خود رابطه خویشاوندی را حفظ كنیم مساجد را پاس بداریم و آنها را گرم نگاه داریم.

و اینک که در آستانه سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد قرار داریم باید گفت که کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با توجه به رهنمودهای حضرت آقا  به منظور ادای دین و تکلیف نسبت به انقلاب اسلامی و خون شهدای گرانقدر اسلام و تحقق اهداف و انگیزه های فرهنگی و بالاخص تلاش در راستای ترویج و اشاعة فرهنگ و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و مقابله اصولی و منطقی با تهاجم فرهنگی منحط و مبتذل بیگانگان شکل گرفتند تا مامن جوانان و نوجوانان باشد.

اینجانب در پایان ضمن تبریک سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از تلاش کلیه مدیران، فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مجموعه همکاران خدوم  در ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در راستای جذب عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به مسجد گام‌های مستحکمی برداشته‌اند تقدیر و تشکر می نمایم و توفیق روز افزون شما را در راه اعتلای فرهنگ و هنر مسجدی از خداوند منان خواهان و خواستارم