کار کانون هاي فرهنگي هنري خنثي سازي نقشه دشمنان است

کار کانون های فرهنگی هنری خنثی سازی نقشه دشمنان است

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
حجت الاسلام مشرفي با بيان اينکه کار کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، خنثي سازي نقشه دشمنان است، گفت: تمام تلاش کانون ها اين باشد که در قالب هاي هنري با شيوه هاي جذاب جوان پسند بتوانند معارف اصيل و ناب اهل بيت(ع) و زيبايي هاي اسلام را به مخاطبان منعکس کنند.

حجت الاسلام محسن مشرفی رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد کار ارزشمندی را در سطح مساجد دنبال می کنند.

وی بیان کرد: بر اساس آیه شریفه تعمیر مساجد، عمران شامل همه ابعاد آبادسازی مساجد می شود و ممکن است در نگاه اولیه و ظاهربینانه بحث ساخت و ساز فیزیکی مسجد به ذهن برسد اما در واقعیت منطور آبادسازی دل ها، روح و شخصیت آحاد جامعه است.

حجت الاسلام مشرفی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری مساجد آمده است که این آبادگری را در حیطه ظرفیت بسیار ارزشمند استعداد جوانان در خانه خدا با محوریت کلمه توحید و امام جماعت را فعال کند و به فعلیت برساند با استفاده از قالب ها و ظرفیت های فرهنگی هنری که دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام ظرفیت مسجد برای امر تربیت آماده شده است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز برای همین امر تلاش و فعالیت می کنند و بهترین بازو برای امام جماعت، مجموعه ای است که بتواند در راستای نقشه راه تفسیر شده بر اساس آیات و روایات ایفای نقش کند و جوانان را پای کار بیاورد.

وی عنوان داشت: دشمنان دین و قرآن و مساجد از پیاده سازی قران، روحانیت و قدرت جوانان انقلابی وحشت دارند و طرح و نقشه خود را در جهت تحت شعاع قرار دادن اذهان جوانان پیش می برند؛ سال گذشته توانستند عده ای را نسبت به انقلاب و اسلام بدبین کنند.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه کار کانون های فرهنگی هنری مساجد، خنثی سازی نقشه دشمنان است، افزود: گسیل دادن ظرفیت و استعدادها به سمت ارزش ها، کلمه توحید و برنامه های سعادت بخش از دیگر وظایف کانون ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: تمام تلاش کانون ها این باشد که در قالب های هنری با شیوه های جذاب جوان پسند بتوانند معارف اصیل و ناب اهل بیت(ع) و زیبایی های اسلام را به مخاطبان منعکس کنند.

وی در پایان بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد، درخشش و زیبایی ارزش های اسلام را برای رشد و شکوفایی و تربیت جوانان به نمایش بگذارند چرا که این نسل آینده سازان کشور و حامیان مستضعفان در سطح جهان هستند.