پيام تبريک مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي بمناسبت سالروز تاسيس کانون هاي مساجد

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بمناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي بمناسبت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد پيام تبريک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی، حسين محمودي فر ،مديرکل در پيامي فرارسيدن ۱۸ اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي مساجد را تبريک گفت.

  در متن اين پيام آمده است:  مساجد مرکز اصلي فرهنگ، هنر و تمدن اسلامي و مبدا تمام تحولات فرهنگي به شمار مي روند اين در حاليست که نقش محوري و کليدي کانون هاي فرهنگي مساجد در توسعه و ترويج فرهنگ ديني و قرآني بر کسي پوشيده نيست و اين مراکز بازوان اصلي اجراي برنامه هاي قرآني و فرهنگي هنري با محوريت ارزش هاي ديني و انقلاب اسلامي به شمار مي روند.  

ترويج و تبيين ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي از جمله اقدامات و فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي مساجد مي باشد که در دولت سيزدهم توجه ويژه تري به آن شده است. سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي مساجد فرصتي ارزشمند براي تقدير از ائمه جمعه معزز، مديران متعهد اين حوزه و مربيان کانون هاي فرهنگي و هنري است.

  فرارسيدن اين روز را به يکايک افرادي که خالصانه و صادقانه در راستاي اعتلاي فرهنگ ديني در بستر مساجد تلاش مي کنند، تبريک و تهنيت گفته و توفيق روزافزون تمامي خدمتگذاران به مساجد را تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه ايزد منان، مسألت مي نمايم.