کانون‌هاي مساجد، زمينه بصيرت آفريني و مصونيت جوانان از تهاجم فرهنگي دشمن را فراهم کرده است

کانون‌های مساجد، زمینه بصیرت آفرینی و مصونیت جوانان از تهاجم فرهنگی دشمن را فراهم کرده است

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
حجت الاسلام منصوري با تاکيد بر هوشياري در مقابله با جنگ ترکيبي دشمن در عصر حاضر گفت: کانون‌هاي مساجد، زمينه بصيرت آفريني و مصونيت جوانان از تهاجم فرهنگي دشمن را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، حجت الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه طارم در سفر یکروزه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد زنجان به این شهرستان با تبریک 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: فرهنگ مقوله بسیار مهم و دغدغه مقام معظم رهبری است به گونه ای که دشمن تلاش می کند تا از طریق رسانه های معاند و فعالیت های فرهنگی با الگوهای غربی، زمینه به انحراف کشیدن جوانان ما را فراهم سازد.

 

وی به حضور حداکثری مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: این حضور موجب خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

 

امام جمعه طارم به شکست مذبوحانه دشمنان انقلاب در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: این شکست، جنگ شناختی و ترکیبی را رقم زد و نوک پیکان حمله دشمن در این جنگ جوانان و نوجوانان ما است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی به اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر در سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: استفاده بهینه از امکانات و فضاهای بلااستفاده برای اختصاص به حوزه فرهنگ و هنر مورد تاکید ما است.

 

غبارروبی مزار شهدا، بازدید از چند کانون فرهنگی هنری مساجد، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و تجلیل از مدیران کانون های فعال از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به شهرستان طارم بود.