پيام تبريک مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان به مناسبت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي مساجد

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان در پيامي فرارسيدن ۱۸ اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي مساجد را تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، در این پیام آمده است: نقش محوری و کلیدی کانون های فرهنگی مساجد در توسعه و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی بر کسی پوشیده نیست.

 

همچنین در این پیام آمده است: تلاش های بی شائبه و خالصانه فعالان این حوزه در ایران اسلامی، همواره زمینه ساز ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه علی الخصوص در میان جوانان عزیز میهن اسلامی بوده و آنان را از توطئه های دشمنان و بدخواهان مصون داشته است.

 

در ادامه افزوده شده است: امروز نیز کانون های فرهنگی مساجد در عرصه خطیر دیگری به عنوان مرکزی برای تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب در جامعه اسلامی، فعالیت می کنند.

 

در ادامه آمده است: سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد، فرصتی ارزشمند برای تقدیر از ائمه جمعه معزز، مدیران متعهد و مخلص این حوزه، مربیان و کادر نوجوان کانون های فرهنگی و هنری است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان لرستان در ادامه افزوده است: فرارسیدن این روز را به یکایک افرادی که خالصانه و صادقانه در راستای اعتلای فرهنگ دینی و حقیقت والای انسانی در بستر مساجد تلاش می کنند، تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون تمامی خدمتگذاران به مساجد را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه یگانه متعال، مسألت می نمایم.