ولايت‌پذيري از مهمترين مقوله‌هاي است که امروز بايد در بين نوجوانان و جوانان اتفاق بيافتد

ولایت‌پذیری از مهمترین مقوله‌های است که امروز باید در بین نوجوانان و جوانان اتفاق بیافتد

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
مدير کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري اردبيل گفت: ولايت پذيري از مهمترين مقوله هاي است که امروز بايد در بين نوجوانان و جوانان اتفاق بيافتد و در پيام تاريخي حضرت امام خميني (ره) که فرمود «مسجد سنگر کنيد، سنگرها را پر کنيد» فعالان کانون هاي مساجد در تحقق اين امر پيشگام باشند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، رضوان باقلاچی، اظهار کرد: ولایت پذیری از مهمترین مقوله های است که امروز باید در بین نوجوانان و جوانان اتفاق بیافتد و در پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمود «مسجد سنگر کنید، سنگرها را پر کنید» فعالان کانون های مساجد در تحقق این امر پیشگام باشند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل یادآور شد: مسجد از صدر اسلام تاکنون محل اجتماعات و حرکت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی بوده و فقط کارکرد عبادی ندارد امروز نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین تحولات اجتماعی، سیاسی، هنری و فرهنگی در مسجد شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: فعالان کانون های مساجد نباید منتظر بخشنامه، دستوراعمل و آئین باشند بلکه برای آبادانی محله، مسجد و منطقه در راستای کنترل آسیب های اجتماعی و سایر اقدامات فرهنگی، پیشگام و پیشقدم باشند.

باقلاچی اظهار داشت: آنچه که موجب کاهش مشکلات در جامعه می شود همدلی و هم افزایی بین آحاد ملت است و در این مسئله نیز فعالان کانون های مساجد باید برنامه ریزی گسترده ای داشته باشند.