آيين اختتاميه جشنواره ملي تئاتر شبستان برپا شد

آیین اختتامیه جشنواره ملی تئاتر شبستان برپا شد

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
آيين اختتاميه نخستين جشنواره ملي تئاتر شبستان عصر جمعه 18 اسفند با حضور جمعي از فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز برپا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان عصر جمعه 18 اسفند با حضور جمعی از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد. 

 

طی این آیین حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز حضور یافت و از نزدیک در جریان روند برپایی آیین اختتامیه این دوره از جشنواره شبستان قرار گرفت. 

 

طی این آیین کوروش زارعی مدیرکل هنرهای نمایشی حوزه هنری با حضور در جمعی صمیمی گروه تئاتر تله موش که به این دوره از مسابقات راه یافته است برای آنان آرزوی موفقیت های بیشتر کردد.

 

 

شکوفه گلبارانی کارگردان نمایش تله موشی نیز در خصوص اهمیت این داستان نمایشی گفت: داستان این تئاتر یک پیام اخلاقی مهم دارد و آن هم این است که نسبت به اطرافیان خود بی‌تفاوت و بی‌توجه نباشیم؛ اگر اتفاقی یا مشکلی برای نزدیکان و دوستان‌مان به وجود می‌آید به او کمک بدهیم یا اینکه اگر مردم یک شهر، استان یا کشوری درگیر سیل، زلزله و جنگ شدند به کمک آن‌ها بشتابیم.

 

گلبارانی ادامه داد: همانگونه که اکنون مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان گرفتار سیل هستند و نیازمند کمک‌رسانی می‌باشند یا مردم غزه که چندین روز است تحت شدیدترین حملات و جنایات رژیم صهیونیستی قرار دارند و هر روزه تعدادی از زنان و کودکان بی‌گناه کشته می‌شوند.