توزيع و کاشت 10 هزار نهال مثمر با همراهي کانون هاي مساجد البرز

توزیع و کاشت 10 هزار نهال مثمر با همراهی کانون های مساجد البرز

تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
درختان يکي از حياتي ترين نقش ها را در جريان زيست پوياي بشر دارند به همين منظور در جريان نشست با حجت الاسلام ابوطالب ندرلي، مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان البرز با توجه به هفته درختکاري، طرح توزيع و کاشت 10 هزار نهال مثمر با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز برنامه ريزي شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی دیدار صمیمانه با نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی استان البرز که شنبه 19 اسفند در دفتر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: هفته درختکاری فرصت مهمی برای توجه به امر درخت و درختکاری است. 

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: درختان یکی از حیاتی ترین نقش ها را در جریان زیست پویای بشر دارند به همین منظور در جریان نشست با حجت الاسلام ابوطالب ندرلی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با توجه به هفته درختکاری، طرح توزیع و کاشت 10 هزار نهال مثمر با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برنامه ریزی شد. 

 

به گفته حجت الاسلام شکری، هر یک از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با توجه به هماهنگی صورت گرفته می توانند تقاضای خود را برای دریافت نهال های مثمر ثبت کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ درختکاری بیان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز تقاضای خود برای دریافت نهال مثمر را به رابط کانون منطقه خود اعلام می کنند، پس از دریافت تعداد نهال ها، آن ها را در محیط فضای بیرونی مسجد می کارند.