کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در تحقق بيانيه گام دوم انقلاب بسيار موثر هستند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار موثر هستند

تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
صادق جولا، گفت: مسجد در جامعه اسلامي، به محور و مرکز ثقل فعاليت‌هاي فرهنگي تبديل شده و به عنوان کانون نشر افکار، عقايد و اصول اسلامي در تحقق بخشي به بيانيه گام دوم انقلاب بسيار موثر است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، عبدالحمید صادق جولا، عصر امروز یکشنبه در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و فعالان مساجد شهرستان دزفول که در مجتمع فرهنگی این شهرستان برگزار شد، با تبریک سالروز تاسیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: به لطف خدا این شجره طیبه از نهال به درختی تنومند تبدیل شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول افزود: ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امروز به سی و یک سالگی خود رسیده و یکی از اهداف اساسی تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تقویت نیروهای مومن و انقلابی در تراز انقلاب است.

 

وی اضافه کرد: مسجد که به فرموده پیامبر مکرم اسلام (ص) از انوار الهی و محبوب‌ترین جای زمین است، در جامعه اسلامی، به محور و مرکز ثقل فعالیت‌های فرهنگی تبدیل شده و به عنوان کانون نشر افکار، عقاید و اصول اسلامی در تحقق بخشی به بیانیه گام دوم انقلاب بسیار موثر است.

 

صادق جولا، با بيان اينكه هر کانون مساجد باید محور فعالیت‌های فرهنگی هنری محلات شود و به افراد انگیزه فعالیت و حضور دهد، تصریح کرد: خروجی تقویت حوزه فرهنگ و هنر و رسانه خود را در انجمن‌های هنری نشان می‌دهد که هنرمند دغدغه‌مند و تراز انقلاب اسلامی است.

 

وی یاد آور شد: با تعامل و هم افزایی همه نهادهای فعال در مسجد در راستای احیای نقش و جایگاه این اماکن مقدس، کانون‌های فرهنگی و هنری می‌توانند نقش اساسی در پیشبرد امور فرهنگی مساجد و افزایش بروز و ظهور نقش جوانان در مدیریت مساجد داشته باشند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم تعدادی از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دزفول دغدغه‌ها و مشکلات خود را در زمینه فعالیت کانون‌های مساجد بیان کردند.