راه اندازي ۷ قرارگاه ايده پردازي براي عمليات‌هاي موثر فرهنگي

راه اندازی ۷ قرارگاه ایده پردازی برای عملیات‌های موثر فرهنگی

تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
حجت‌الاسلام محقي از راه اندازي هفت قرارگاه ايده پردازي در سطح شهرستان بيرجند خبر داد و گفت: اين قرارگاه ها با هماهنگي و همدلي کانون‌هاي فرهنگي هنري، پايگاه بسيج و ديگر ارکان مساجد عمليات‌هاي موثر فرهنگي را در بستر مساجد انجام مي‌دهند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی ظهر (۲۰ اسفند) در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ستاد کانونهای مساجد استان با هدف تبریک ۱۸ اسفند اظهار کرد: در این قرارگاه با بهره گیری از توانمندی‌های بانوان فعال مساجد، برنامه های فرهنگی با حضور بانوان رهیافته انجام شده است.

وی با اشاره به کسب موفقیت‌های مختلف توسط کارشناسان ستاد کانون‌های مساجد استان و همچنین مدیران کانون‌های فرهنگی هنری در سال جاری افزود: این مهم با روحیه جهادی همکاران محقق شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع همکاران این نهاد قدردانی کرد

گفتنی است، در حال حاضر ۷۵۸ باب کانون فرهنگی هنری در سطح خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد ۴۰ باب کانون تخصصی ویژه بانوان است. همچنین هم اکنون ۵۹ هزار و ۳۹۷ نفر در کانون‌های فرهنگی هنری استان عضو هستند که چهار هزار و ۱۵۳ نفر در سال جاری عضو این مراکز فرهنگی شده اند.