نمايش «پناهگاه امن» در روستاي سرباران اجرا شد

نمایش «پناهگاه امن» در روستای سرباران اجرا شد

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
در نخستين روز از چهارمين جشنواره استاني تئاتر خياباني «جوانه» ويژه گروه هاي نمايشي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد هرمزگان، نمايش «پناهگاه امن» در محوطه مسجد اميرالمومنين حضرت علي(ع) روستاي سرباران اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، نمایش «پناهگاه امن» به کارگردانی یاسر کبابی و طرح و ایده از ابراهیم زحمتکش تولید شده است.

 

این نمایش داستان دختر نوجوانی را روایت می کند که تحت تاثیر رسانه های معاند بر سر پوشیدن چادر با خواهر بزرگترش بگومگو می کند و به دنبال پوشش نامتعارف می رود اما در نهایت فعالیت های فرهنگی مسجد او را جذب و بار دیگر با حجاب و رابطه صمیمی با خداوند آشتی می کند.

 

حدیث زحمتکش، یاسمن رنجبر، فاطمه حسینی و زهرا حسینی از هنرمندان نوجوان گروه تئاتر دختران فانوس کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران در نمایش «پناهگاه امن» به ایفای نقش می پردازند.

 

یاسر کبابی طراح لباس و میدان، ابراهیم زحمتکش موسیقی و ابراهیم زحمت کش طراحی پوستر نمایش «پناهگاه امن» را بر عهده دارند.

 

 

برپایه این گزارش؛ 10 اثر نمايشي از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد روستايي استان هرمزگان عصر دیروز در محوطه مسجد امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران بخش تیاب شهرستان میناب با اسقبال کم نظیر مردم هنر دوست اجرا شد.

 

گفتنی است؛ آیین اختتامیه و تجلیل از برترین های چهارمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی جوانه از ساعت 19 امشب 22 اسفند با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد و مردم دوستدار هنر در مسجد امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران برگزار می شود.