استقبال مساجد استان تهران از ماه مبارک رمضان با برپايي محافل جزخواني قرآن کريم

استقبال مساجد استان تهران از ماه مبارک رمضان با برپایی محافل جزخوانی قرآن کریم

تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
مساجد سطح استان به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان اقدام به برپايي محافل جز خواني قرآن کريم کرده اند. تدبر در آيات و تحليل مفاهيم بلند قرآني، تفسير آيات قرآن، آموزش روانخواني و روخواني قرآن کريم و بررسي موضوعي آيات در اين محافل صورت مي گيرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان تهران، مساجد سطح استان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی محافل جز خوانی قرآن کریم به همراه تدبر در آیات کرده اند.

بر این اساس مساجد پهنه های شرق و جنوب شرق، غرب و جنوب غرب، جنوب و شمال تهران با دعوت از قاریان ممتاز منطقه ای و محلی با همکاری بسیج و کانون فرهنگی هنری محافل انس با قرآن کریم برگزار کردند.

تدبر در آیات و تحلیل مفاهیم بلند قرآنی، تفسیر آیات قرآن، آموزش روانخوانی و روخوانی قرآن کریم و بررسی موضوعی آیات در حاشیه این محافل جز خوانی صورت می گیرد.

این محافل ویژه خواهران و برادران در طول روز و بعد از افطار و نماز مغرب و عشا در مساجد سطح استان تهران با حضور پرشور و بی نظیر مردم برگزار می شود.

محافل جز خوانی قرآن کریم با هدف قرائت کل قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس با قرآن و نهادینه سازی سنت ختم قرآن کریم بین مردم برگزار می شود.

پایان پیام/