بچه‌هاي مسجد فريدن توليدات خود را به نمايش گذاشتند

بچه‌های مسجد فریدن تولیدات خود را به نمایش گذاشتند

تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فريدن گفت: بچه هاي مسجد اين شهرستان توليدات صنايع دستي خود را همزمان با دهه نکوداشت کانون هاي مساجد در نمايشگاهي به نمايش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «کوروس بدیعی» ضمن تشریح برنامه های دهه نکوداشت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهارداشت: برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی به این مناسبت توسط کانون های مساجد در شهرستان فریدن اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن با بیان اینکه همایش تجلیل از برترین های کانون های مساجد برگزار شد، افزود: در این همایش از پنج مدیر مسئول برتر و تعدادی از اعضای کانون های مساجد این شهرستان تجلیل شد.

وی ادامه داد: به این مناسبت کانون های فرهنگی و هنری مساجد دستاوردها و اقدامات خود را برای مردم محله و مناطق تحت پوشش خود تشریح و تبیین کردند.

بدیعی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: بچه های مسجد این شهرستان تولیدات صنایع دستی خود را همزمان با دهه نکوداشت کانون های مساجد در نمایشگاهی به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: در بخشی از این نمایشگاه دستاوردها و اقدامات کانون ها نیز به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدن با بیان اینکه تداوم فعالیت های کانون های مساجد نیازمند حمایت است، تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نگاه عادلانه و توزیع بودجه در مناطق محروم از این مراکز حمایت کند.

وی این مراکز فرهنگی و هنری را بستر مناسب برای گسترش فرهنگ و هنر اسلامی دانست و اذعان داشت: دسترسی به خدمات فرهنگی در نقاط دور دست از طریق این کانون ها امکان پذیر بوده و با حمایت از این مراکز عدالت فرهنگی و هنری رقم می خورد.