مديران کانونهاي فرهنگي هنري مساجد زرنديه تقدير شدند

مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد زرندیه تقدیر شدند

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
به مناسبت سالروز تاسيس کانونهاي فرهنگي هنري مساجد طي مراسمي از مديران کانونهاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان زرنديه تقدير شد.

به گزارش روابط عمومي  ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزي، در مراسمي باحضور حجت الاسلام حسين ابراهيمي امام جمعه، ابوالقاسم مهري فرماندار، مهرداد پيراسبقي معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و احمد جوانمرد رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان زرندیه، به مناسبت سالروز تاسيس کانونهاي فرهنگي هنري مساجد و در روزهاي پاياني سال 1402 از زحمات و تلاشهاي يکساله مديران کانونهاي فرهنگي هنري مساجد زرندیه با اهداء لوح و هدايايي تقدير شد.


احمد جوانمرد رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان زرنديه در ابتداي اين مراسم گفت: در شهرستان زرنديه 28 کانون فرهنگي هنري راه اندازی شده که از اين  تعداد 9 کانون در مساجد روستايي و 19 کانون در مساجد شهري فعاليت مي کنند.

حجت الاسلام حسين ابراهيمي امام جمعه شهرستان زرنديه هم در اين نشست، فعاليت در مساجد را موهبتي دانست که نصيب هر کسي نمي شود.

 وي افزود: فعاليت در مساجد در هر شکل و صورتي ارزشمند است و فعالان در مساجد مي بايست اين فرصت را غنيمت شمرده و قدر بدانند.

امام جمعه شهرستان زرنديه ادامه داد: مساجد و فعاليتهاي ديني و مذهبي تنها جاييست که در آن رياست معني ندارد و همه افراد فعال در آن خود را ملزم به خدمت به نمازگزاران و اهالي مسجد مي دانند.