گسترش همکاري هاي قرآني کانون هاي مساجد و سازمان سياسي عقيدتي نيروي دريايي ارتش

گسترش همکاری های قرآنی کانون های مساجد و سازمان سیاسی عقیدتی نیروی دریایی ارتش

تاریخ انتشار : ۵ فروردين ۱۴۰۳
گسترش همکاري هاي قرآني کانون هاي مساجد و سازمان سياسي عقيدتي نيروي دريايي ارتشرئيس اداره قرآن و عترت سازمان سياسي عقيدتي نيروي دريايي ارتش براي گسترش همکاري هاي قرآني با ستاد کانون هاي مساجد کشور و تاسيس کانون در برخي مساجد مناطق ويژه نيروي دريايي ابراز آمادگي کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،   رئیس اداره قرآن و عترت سازمان سیاسی عقیدتی نیروی دریایی ارتش با حضور در غرفه این ستاد در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای تاسیس کانون در مساجد مناطق ویژه نیروی دریایی ارتش اعلام آمادگی کرد. 


ناخدا یکم "رضا  اژدر" در این رابطه اظهار داشت: برای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سه منطقه ویژه در هرمزگان، جاسب و چابهار تعریف شده است و قریب به ۶۵ مسجد در این مناطق وجود دارد. 


وی ادامه داد: در حال حاضر در این ۶۵ مسجد برنامه های مختلف ورزشی ، فرهنگی و ...برگزار می شود. اما با تاسیس کانون در این مساجد برنامه ها سامان می گیرد و به شکل مطلوب تری اجرا خواهد شد.‌


رئیس اداره قرآن و عترت سازمان سیاسی عقیدتی نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: آمادگی همکاری های بیشتر با ستاد کانون های مساجد در رابطه با فعالیت ها و برنامه های قرآنی را داریم و از موضوع تاسیس کانون در ۶۵ مسجد مذکور به صورت ویژه استقبال می کنیم.