ضيافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآني و مساجد اليگودرز برگزار شد

ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد الیگودرز برگزار شد

تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۳
ضيافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر و فعالان قرآني و مساجد استان لرستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان و با همکاري کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، جبهه فرهنگي انقلاب و حوزه هنري لرستان در قرارگاه بقيه‌الله جبهه فرهنگي انقلاب اليگودرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: طرح برپایی ضیافت افطاری با رویکرد اکرام فعالان مساجد و هنرمندان برگزار می شود.

 

محمد چگنی نژاد افزود: این طرح به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، جبهه فرهنگی انقلاب و حوزه هنری لرستان هنرمندان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در طرح ضیافت افطاری،  اصحاب رسانه، فعالان انجمن‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های استان در ضیافت افطار گرد هم خواهند آمد.

 

در این نشست صمیمانه تعدای از هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی و انجمن‌های شهرستان به بیان دغدغهها و مطالبات صنفی خود پرداختند و مسائل و مشکلات پیش روی خود را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کردند.

 

ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر و فعالان قرآنی و مساجد استان لرستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، جبهه فرهنگی انقلاب و حوزه هنری لرستان هنرمندان روز یک‌شنبه در قرارگاه بقیه‌الله جبهه فرهنگی انقلاب الیگودرز برگزار شد.