طرح تلاوت آيه هاي قرآن با محوريت کانون هاي مساجد اجرا مي شود

طرح تلاوت آیه های قرآن با محوریت کانون های مساجد اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۳
حجت الاسلام کاظم شکري با اشاره به اهميت و ضرورت توجه به طرح هاي قرآني در ماه مبارک رمضان گفت: در کنار برپايي کرسي هاي تلاوت قرآن کريم در سطح مساجد يکي ديگر از طرح هاي اجرايي با محوريت قرآن کريم، اجراي طرح تلاوت آيه هاي زندگي است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به طرح های قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: در کنار برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم در سطح مساجد یکی دیگر از طرح های اجرایی با محوریت قرآن کریم، اجرای طرح تلاوت آیه های زندگی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: طرح تلاوت آیه های زندگی با همت و همراهی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز همراه است.

 

به گفته وی، ماه مبارک رمضان یکی از بهترین ایام و فرصت های مهم برای توجه بخشی به امر قرآن کریم است که برای این منظور در مسیر تحقق هر مسجد یک پایگاه قرآنی گام ارزنده ای برداشته شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت حفظ آیات قرآن کریم توضیح داد: در قالب طرح تلاوت آیه های زندگی روزانه یک آیه قرآن با تفسیر و شرح تأویل آن مطرح می شود.

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: نوجوانان و جوانان با حفظ این آیه های قرآنی در پایان ماه مبارک رمضان هدایایی را به رسم یادبود دریافت می کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: برپایی محافل قرآنی و فرهنگی در کنار رونق سفره های افطاری، نشست های هم اندیشی، اقامه نمازجماعت، برپایی آیین مذهبی شب های قدر از جمله برنامه های قابل ذکر در این ایام است.