اهميت فرهنگ و هنر در ترويج ارزش‌هاي اسلامي

اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۳
امام جمعه دورود با اشاره به اهميت فرهنگ و هنر در ترويج ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي در جامعه افزود: هنر متعالي بستر تقويت فرهنگ ديني و فرهنگ عمومي جامعه است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، حجت‌الاسلام محمد قائدرحمت شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، با تشکر از ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای برپایی این جلسه گفت: تداوم این جلسات باعث ارتقا سطح فرهنگی و هنری شهرستان و استان خواهد شد.

 

امام جمعه دورود بر توجه به هنر تاکید کرد و افزود: فرهنگ و تمدن اسلامی جز در پرتوی هنر فاخر، تثبیت نمی‏گردد و توسعه نخواهد یافت.

 

حجت‌الاسلام قائدرحمت با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر در  ترویج ارزش‌های اسلامی و ایرانی و انقلابی در جامعه بر هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

 

در این نشست صمیمانه تعدای از هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی و انجمن‌های شهرستان دورود به بیان دغدغهها و مطالبات صنفی خود پرداختند و مسائل و مشکلات پیش روی خود را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کردند.

 

در شب‌های ماه مبارک رمضان و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و جبهه فرهنگی انقلاب ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان مساجد استان لرستان برگزار می شود.