تاکيد بر جهش در توليدات فرهنگي و هنري از سوي هنرمندان

تاکید بر جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۳
نماينده منتخب دورود در مجلس دوازدهم بر جهش در توليدات فرهنگي و هنري هنرمندان تاکيد و افزود: ما در اين راه در کنار هنرمندان خواهيم بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان،  ابراهیم لک علی‌‌آبادی شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، ضمن تشکر از دست اندرکاران برپایی این ضیافت گفت: هنر روح‌بخش و پیش‌رونده است و هنرمندان می‌توانند در این عرصه میدان‌داری کنند‌.

 

نماینده منتخب مردم دورود در مجلس دوازدهم با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" گفت: این جهش می‌تواند در تولیدات فرهنگی و هنری نیز اتفاق بیفتد و باید هنرمندان آن را رقم بزنند و ما نیز در این راه در کنار هنرمندان خواهیم بود.

 

وی به بازدید خود با همراهی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان از طرح کتابخانه درجه یک دورود اشاره کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح این طرح در دولت سیزدهم پایگاه بزرگ فرهنگی برای مردم شریف شهرستان که مطالبه به حق مردم است، محقق شود.

 

در این نشست صمیمانه تعدای از هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی و انجمن‌های شهرستان دورود به بیان دغدغهها و مطالبات صنفی خود پرداختند و مسائل و مشکلات پیش روی خود را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کردند.

 

در شب‌های ماه مبارک رمضان و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و جبهه فرهنگی انقلاب ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان مساجد استان لرستان برگزار می شود.