تقويت و تحقق شعار سال با هم افزايي فعالان کانون هاي مساجد محقق مي شود

تقویت و تحقق شعار سال با هم افزایی فعالان کانون های مساجد محقق می شود

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۳
آيت الله ردايي با حضور در ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز که پنجشنبه 9 مرداد انجام شد گفت: تقويت و تحقق شعار سال با هم افزايي فعالان کانون هاي مساجد محقق مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، آیت الله ردایی با حضور در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که پنجشنبه 9 مرداد انجام شد گفت: تقویت و تحقق شعار سال با هم افزایی فعالان کانون های مساجد محقق می شود.

 

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: تحقق شعار سال نیازمند 2 رکن اساسی است؛ ابتدا علمی کردن تولید است که به واسطه آن از لحاظ اعتبار داخلی و خارجی ارزشمند می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالان مسجدی در پیشبرد اهداف اقتصادی و فرهنگی افزود: دومین رکن تولید ماندگار عبارت است از صداقت در تولید یعنی پس از آنکه ما علم به تولید داشتیم و مولد شدیم باید بتوانیم اندوخته های علمی را عملا نشان دهیم یعنی اعتماد مردم را نسبت به مولود خود نشان دهیم.

 

وی تصریح کرد: علم باید با عمل خالصانه در تولید برای تحقق تولید ماندگار جریان پیدا کند که اگر سرعت نیز به این روند داده شد می توان شاهد تحولات موثر بود.

 

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در اصل تولید از دیگر محورهای راهبردی حائز اهمیت است.