گفتمان سازي تحقق شعار سال با محوريت مساجد و مشارکت مردمي محقق مي شود

گفتمان سازی تحقق شعار سال با محوریت مساجد و مشارکت مردمی محقق می شود

تاریخ انتشار : ۹ فروردين ۱۴۰۳
حجت الاسلام شکري طي ديدار صميمانه نوروزي با نماينده مردم البرز در شوراي خبرگان رهبري گفت: گفتمان سازي تحقق شعار سال با محوريت مساجد و مشارکت مردمي محقق مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست صمیمانه نوروزی که پنجشنبه 9 فروردین در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با حضور حجت الاسلام حسین ردایی، نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری برپا شد گفت: گفتمان سازي تحقق شعار سال با محوريت مساجد و مشارکت مردمي محقق مي شود .

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری برای رشد و تعالی فرهنگ جامعه است به ویژه آنکه مسئله اقتصاد یکی از مسائل مهم جامعه محسوب می شود و در این میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره حرفی برای گفتن دارند. 

 

وی برپایی طرح چالش همت را از جمله طرح های اقتصادی حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: طرح چالش همت از جمله طرح های اقتصاد محور در کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت مناطق محروم است. 

 

حجت الاسلام شکری با بیان این مطلب که مشارکت فعالان مسجدی در عرصه های مختلف با محوریت مسجد یکی از شاخص های فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد است عنوان کرد: هم افزایی و هم اندیشی با هدف حل و رفع مشکلات مردم، بستری برای پویایی و باندگی مساجد است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: توجه به مناطق کم برخوردار و ایجاد انگیزه اقتصادی برای تولیدات اسلامی ایرانی از جمله رویکردهای کانون های فرهنگی هنری برای سال جاری است.