حضور يکپارچه فعالان مسجدي البرز در راهپيمايي روز قدس

حضور یکپارچه فعالان مسجدی البرز در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
حجت الاسلام شکري با اشاره به اينکه روز قدس ميراث امام خميني(ره) است که با هدف حمايت از انسان هاي حق طلب دنيا نام گذاري شده است گفت: حضور يکپارچه فعالان مسجدي البرز در راهپيمايي روز قدس بيانگر وحدت و همبستگي جامعه مسجدي است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری با دعوت از عموم فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به منظور حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور يکپارچه فعالان مسجدي البرز در راهپيمايي روز قدس بیانگر وحدت و همبستگی جامعه مسجدی است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: قدس نخستین قبله گاه مسلمانان و ملجآ آزادگان است که بیش از نیم قرن به اشغال رژیم صهیونیستی و حامیان اهریمنی آن درآمده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت روز قدس بیان کرد: روز قدس میراث امام خمینی(ره) است که با هدف حمایت از انسان های حق طلب دنیا نام گذاری شده است و در این روز که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است مشت های گره کرده مردم علیه جنایات رژیم اسرائیل غاصب نشانه می رود. 

 

وی توضیح داد: فریاد مظلومیت مردم فلسطین و حقیقت آنچه در سرزمین قدس به وقوع پیوسته است بیش از هر زمان دیگر در جمعه 17 فروردین برخاسته می شود چرا که اوج جنایت های این رژیم غاصب موجب خشم مردم جهانیان شده است. 

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و مهمترین موضوع محوری که نقص حقوق بشر و قوانین بین المللی را نشان می دهد.