ديدار مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان با خانواده شهيد صالحي روزبهاني

دیدار مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با خانواده شهید صالحی روزبهانی

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
مديرستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان به همراه مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير جبهه فرهنگي لرستان با خانواده شهيد سيد عباس صالحي روزبهالني ديدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، محمد چگنی نژاد، در این دیدار با تسلیت به خانواده شهید صالحی روزبهانی با اشاره به اهمیت جایگاه جهاد و شهادت، اظهار داشت: همه ملت ایران مدیون خون پاک شهیدان هستند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه شهدا جان خود را برای حفظ و دفاع از نظام اسلامی و مردم ایران تقدیم کرده‌اند افزود: خداوند متعال ضامن خون پاک شهدا است و همه موفقیت‌ها و پیروزی‌های ملت ایران و نظام اسلامی مدیون خون شهدای گرانقدر است.

 

وی بیان کرد: شهدا برای ملت و نظام اسلامی اقتدار آفریدند و نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را به موفقیت‌های بزرگی رساندند.

 

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم در این دیدار با تبریک و تسلیت به خانواده این شهید طریق‌القدس،گفت:  شهادت هدیه الهی است که نصیب این فرزند لرستان شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونسیتی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم و شهید روزبهانی در دفاع از حق و مظلومان منطقه به شهادت رسیده‌اند

 

در این دیدار که با حضور و معاونین اداره کل، دبیر جبهه فرهنگی لرستان انجام شد، تمثال مبارک شهید روزبهانی تقدیم خانواده شهید شد.

 

شهید صالحی روزبهانی در روز ۱۳ فروردین در حمله هوایی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسید.