بيانيه ستاد کانون هاي مساجد استان سمنان بمناسبت روز جهاني قدس

بیانیه ستاد کانون های مساجد استان سمنان بمناسبت روز جهانی قدس

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان با صدور بيانيه اي از مردم شريف ايران اسلامي بويژه بچه هاي مسجد براي حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس ، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با صدور بیانیه از ضمن دعوت از مردم شریف ایران اسلامی بویژه اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله روز قدس، روز حمایت از فلسطین و قدس شریف به عنوان قبله‌گاه اول مسلمانان و روز فریاد رسای امّت بزرگ اسلامی علیه غده سرطانی و جرثومه فساد و فتنه‌انگیزی صهیونیسم کودک‌کش تروریست‌پرور است.

روز قدس در حقیقت یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، پرچم برافراشته و سند صداقت حمایت ملت ایران از مظلومان عالم در برابر طاغیان گردن‌کش است که موجب بیداری و هوشیاری وجدان‌های مردم در سراسر جهان شد.

مبارزه برای آزادی فلسطین فریضه اسلامی و انسانی است و هدف این مبارزه، بازگشت همه فلسطینیان به کشور خویش و آزادی همه سرزمین فلسطین از بحر تا نهر است؛ و نصرت الهى حتمى است. «وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُۥ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ»

بعد از عملیات برق‌آسا و شگفت‌انگیز هفت اکتبر تحت عنوان «طوفان‌الاقصی» که بر هم زننده معادلات بود، همان ابتکار حکیمانه امام خمینی (ره)، بیش از پیش در جهان گسترش یافت، تا جایی که در ۶ ماه اخیر، هر روز، خود یک روز قدس بوده و فریاد آزادی خواهان علیه جنایت‌های رژیم سفاک اسرائیل، در گوشه گوشه دنیا طنین‌انداز شده است.

امروز غزه نماد تقابل حق و باطل و خط مقدم مواجهه جبهه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با مستضعفان جهان است و صبر و استقامت ملت فلسطین در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، جلوه‌ای است که به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

به توفیق الهی مبارزه فلسطین به نتیجه نهایی خود نزدیک خواهد شد و رژیم صهیونیستی بدون شک به همت ایمان و غیرت جوانان و مردم فلسطین از این منطقه ریشه کن خواهد شد.

اما در آستانه روز جهانی قدس و در جنایتی جدید،رژیم غاصب صهیونیستی  آشکارا ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد حمله موشکی قرار داد و جمعی از سرداران سرافراز سپاه اسلام را در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) به شهادت رساند که خشم و انزجار ملّت شریف ایران اسلامی را برانگیخت.

انشاء‌الله به زودی حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه در زمان و مکان مناسب مجازات می‌شوند، اما سیلی محکم را ملت بزرگ ایران اسلامی در روز جمعه در راهپیمایی عظیم روز قدس به این رژیم جعلی و حامیان آنها خواهند زد و امسال روز جهانی قدس متفاوتی را برگزار خواهند کرد.

از این‌رو ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از عموم مردم شریف استان بویژه اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد  دعوت می کند تا در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه به همراه خانواده شرکت کنند و ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس و مردم قهرمان و مبارز غزه، خشم انقلابی خود را علیه ظلم و تجاوز صهیونسیت کودک‌کش به ویژه جنایت اخیر فریاد بزنند.