نقش آفريني کانون هاي مساجد در جريان سازي فرهنگي پررنگ تر از هميشه است

نقش آفرینی کانون های مساجد در جریان سازی فرهنگی پررنگ تر از همیشه است

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت مستندنگاري برنامه ها فرهنگي با هدف ارتقاء و تقويت طرح ها و برنامه هاي پيش رو گفت: نقش آفريني کانون هاي مساجد در شبکه سازي برنامه هاي پررنگ تر از هميشه است .

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست اداری که پنجشنبه 16 فروردین در سالن جلسات این ستاد برپا شد گفت: نقش آفرینی کانون ها در سازماندهی و شبکه سازی برنامه های فرهنگی بیش از همیشه پررنگ شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اهمیت اثرگذاری برنامه های فرهنگی افزود: تمامی کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز سهم ویژه ای در غنی سازی برنامه ها و جریان سازی فرهنگی دارند.

 

وی با بیان این مطلب که ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با برنامه ریزی در خصوص برپایی 2 رویداد کشوری انتظار دارد شاهد تقویت برنامه های فرهنگی در مسیر تحقق مسجد تراز اسلامی باشد توضیح داد: هر یک از کارشناسان مجموعه با بهره مندی از توانایی ها و تجربه خود سهم اساسی در برپایی طرح های فرهنگی دارند که انتظار می رود این مهم با هم اندیشی و هم افزایی بیشتر همراه باشد.

 

مستندنگاری و تهیه گزارش های مکتوب از عملکرد اجرایی طرح ها از نکات مهم و قابل توجهی بود که در این نشست به آن اشاره شد و مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بر ضرورت این مطلب تأکید کرد.