کانون فرهنگي هنري اميرالمومنين(ع) در خوسف افتتاح شد

کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) در خوسف افتتاح شد

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
کانون فرهنگي هنري اميرالمومنين (ع) با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري خراسان جنوبي در شهرستان خوسف افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) (۱۶ فروردین) با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری خراسان جنوبی در شهرستان خوسف افتتاح شد.

حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: گستردگی شعب کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشور سبب شده تا نیازمند توجه و تامین اعتبارات مالی باشند.

وی ادامه داد: در کشور ۳۰ هزار کانون فرهنگی هنری فعالیت می کند و بعد از بسیج، گسترده ترین شبکه تعاملی مربوط به کانون های فرهنگی هنری مساجد است و از این تعداد ۷۴۰ کانون در خراسان جنوبی فعال هستند و به ثبت رسیده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در حوزه اعتباری دو سرانه ملی و استانی داریم و سرانه ملی دست ما نیست و به حساب کانون هایی واریز می شود که در سامانه ثبت برنامه انجام دهند.

حجت الاسلام محقی خاطرنشان کرد: از دل کانون های فرهنگی هنری می توان خواننده، قاری، بازیگر و هنرمند انقلابی تربیت کرد و فردی تربیت کنیم که به انقلاب کمک کنند.