استقبال گسترده راهپيمايان از غرفه‌هاي ستاد کانون‌هاي مساجد استان مرکزي

استقبال گسترده راهپیمایان از غرفه‌های ستاد کانون‌های مساجد استان مرکزی

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
راهپيمايان روز جهاني قدس يا حضور در غرفه هاي ستاد کانون هاي مساجد استان مرکزي از خدمات فرهنگي اين ستاد بهره مند شدند.
به گزارش روابط عمومي  ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزي، ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي با همکاري کانون فرهنگي هنري قائم آل محمد(عج) با برپايي غرفه هاي فرهنگي ميزبان راهپيمايان بودند.

در اين غرفه هاي که فعاليت هاي فرهنگي از جمله نقاشي و رنگ آميزي، گريم صورت بچه ها با پرچم فلسطين انجام مي شد، مورد استقبال گسترده از سوي خانواده ها قرار گرفت و علاوه بر فعاليت هاي فرهنگي شرکت کنندگان با فعاليت هاي فرهنگي هنري کانون هاي مسجد آشنا شدند.


گروه های سرود کانون های مساجد در چهار مبداء مسیر راهپیمایی روز قدس اراک  اجراهای زنده انجام داداند، که این اجرا ها توسط گروه سرود هدی از کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی کارچان مسجد امام حسین علیه السلام؛ گروه سرود سرو مسجد محمودیه؛ گروه سرود سماء کانون شهید کاوه نبیری و  مسجد هزاوه ایها انجام شد.

شور و نشاط بچه ها در غرفه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد به چشم می خورد و حاضرین در راهپیمایی با حضور در غرفه کانون های مساجد با کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی با کودکان غزه همدردی کردند.

علاوه بر این جوانان و نوجوانان دهه هشادی و دهه نودی با ترسیم پرچم فلسطین بر روی صورت های خود خشم و انزجارشان را از نسل کشی و کودک کشی این جانیان نشان داده و خواهان اتمام این جنایات شدند.