کانون هاي مساجد، جوانان و نوجوانان را در برابر آسيب‌هاي اجتماعي واکسينه مي کند

کانون های مساجد، جوانان و نوجوانان را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه می کند

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
به گفته حاج علي اکبري، کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد بستر مناسبي براي فعاليت جوانان و نوجوانان در محيطي سالم و عاري از هرگونه آسيب اجتماعي فراهم ساخته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، اصغر حاج علی اکبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان شامگاه دیروز در اختتامیه طرح "یاریگران امام زمان(عج)" که به همت کانون فرهنگی و هنری شیخ اشراق مسجد فیضیه زنجان اجرا شد، ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند این کانون به جهت اجرای این برنامه، اظهار کرد: امیدواریم این برنامه‌ها مقدمه‌ای برای ورود به اقدامات عمیق تربیتی بین جوانان و نوجوانان باشد.

 

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی جریان سازی در دل مساجد است که در قالب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در در حال شکل‌گیری است.

 

حاج علی اکبری از فعالیت ۴۰۰ باب کانون فرهنگی هنری مساجد دراستان زنجان خبر داد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد و در بخش‌های تربیتی، آموزشی، فرهنگی، هنری و عقیدتی مشغول به فعالیت هستند که در نوع خود بی‌نظیر است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستر مناسبی برای فعالیت جوانان و نوجوانان در محیطی سالم و عاری از هرگونه آسیب اجتماعی فراهم ساخته است.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به کنترل آسیب‌های اجتماعی در محلات کمک می‌کنند، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مصمم است تا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان را تقویت کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن قدردانی از همت ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان یادآور شد: امیدواریم با همکاری دوسویه ستاد کان‌های مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد برنامه‌های فرهنگی هنری اثراگذار در سطح استان باشیم.

 

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت برای پیروزی جبهه حق علیه باطل و آزادی قدس عزیز، دعا کرد.