ميزباني کانون‌هاي مساجد خميني‌شهر از برنامه‌هاي قرآني

میزبانی کانون‌های مساجد خمینی‌شهر از برنامه‌های قرآنی

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خميني شهر گفت: بيش از ۷۰ کانون فرهنگي هنري در مساجد خميني شهر ميزبان برنامه هاي قرآني در ماه مبارک رمضان هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «فرامرز رادمنش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به فعالیت های ماه مبارک رمضان موسسات و کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: بیش از ۷۰ کانون مسجد و موسسات فرهنگی و قرآنی مجری فعالیت و طرح های قرآنی هستند که بالغ بر پنج هزار نفر مخاطب این برنامه ها بودند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر افزود: جزخوانی قرآن کریم در تعدادی از مساجد روزانه برگزار می شود که تا پایان این ماه ادامه دارد و محافل انس با قرآن با برنامه ریزی بچه های مسجد اجرایی می شود.

وی ادامه داد: تنوع برنامه های قرآنی و تقارن آن با نوروز بر جمعیت و حضور افراد در مراسمات نقش داشته و افراد از محتوای آن بهره مند شدند.

 

رادمنش یادآورشد: مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم یکی از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده که در این ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای طرح نماز و مشارکت بخشی به نوجوانان در فعالیت های مساجد، خاطرنشان کرد: در طرح نماز نوجوانان از کلاس های اعتقادی و اخلاقی بهره گرفته و با حضور در نماز جماعت در فعالیت های مسجد نیز همکاری دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر ادامه داد: برنامه های اردویی فرهنگی و ضیافت افطار برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی و اجرا شد.

وی اضافه کرد: سفره افطار ساده در مساجد یکی از اقدامات مساجد در ماه مبارک رمضان است که با مشارکت خیرین همراه بوده است.