۳۹ هزار نفر در خراسان جنوبي به طرح مسطورا پيوستند

۳۹ هزار نفر در خراسان جنوبی به طرح مسطورا پیوستند

تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
مديرکل تبليغات اسلامي خراسان جنوبي از شرکت ۳۹ هزار نفر از مردم استان در طرح ملي مسطورا «زندگي با آيه ها» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی امروز شنبه (۱۸ فروردین) در دیدار با مدیر و کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به فرمایش رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی "من سفارش می کنم که کانونهای فرهنگی - هنری مساجد را فراموش نکنید؛ البته با همکاری بسیج. بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد، اختلاف به وجود بیاید. نه، با همکاری بسیج، این کانونهای فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید. بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا میکند، فراهم کنید. " اشاره کرد و افزود: برخی از مساجد شهرستان بیرجند نقش آفرینی خوب و موثری در برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری دارند.

وی با اشاره به هم‌افزایی موثر بین نهادهای مسجدی در استان خراسان جنوبی، از شرکت ۳۹ هزار نفر از مردم استان در طرح ملی مسطورا «زندگی با آیه ها» خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: از حیث تعداد افراد شرکت کننده، خراسان جنوبی جایگاه سوم را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

سالاری مکی با تاکید بر اینکه «زندگی با آیه‌ها» یک طرح ملی و مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است که با همکاری ارگان‌های محتلف اجرا می شود، از مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی خواست زمینه مشارکت و حضور پرشور فعالان کانونی را در طرح مسطورا را فراهم کند.