2 تن گوشت گرم گوسفند بين نيازمندان البرز توزيع شد

2 تن گوشت گرم گوسفند بین نیازمندان البرز توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت توجه به محروميت زدايي گفت: با هدف نيازسنجي و محروميت زدايي مناطق کم‌برخوردار آيين توزيع گوشت گرم در مناطق محروم برپا شد.

به گزارش روابط عمومي ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکري در جمع خبرنگاران در جريان آيين توزيع گوشت گرم در ميان خانواده هاي کم برخوردار که شنبه ۱۸ فروردين در ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز برپا شد گفت: اين آيين با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ويژه ماه مبارک رمضان با هدف پاسخگويي به نياز مردم در مناطق محروم انجام شد.

 

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز افزود: يکي از برنامه‌هاي مستمر در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد برپايي آيين توزيع گوشت است که اين مهم با همراهي موسسه حضرت خديجه سلام الله عليها همراه است‌.

 

وي با اشاره به‌ اهميت و ضرورت محروميت زدايي در مناطق محروم‌‌ عنوان کرد: خاستگاه فعاليت هاي مسجدي توجه به رشد ايماني و الهي است که اين مطلب با رسيدگي به نيازمندان و توجه به آحاد مردم مي تواند محقق شود.

 

به گفته وي، موسسه حضرت خديجه سلام الله عليها در اجراي طرح محروميت زدايي و رسيدگي به مناطق کم برخوردار همواره پيشگام‌ بوده است و در اين‌ راه گسترده شبکه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در قالب شناسايي خانوارهاي نيازمند همراه و همگام‌ است.

 

مديرستاد کانون هاي فرهنگي مساجد البرز خاطرنشان کرد: سال جديد‌ با عنوان جهش توليد با مشارکت مردمي نام گذاري شده است از اين‌رو ضروري است تمامي برنامه هاي فرهنگي با رويکرد اين نکته برنامه ريزي و اجرا شود.