ضيافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان کانون هاي مساجد شهرستان سلسله برگزار شد

ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان کانون های مساجد شهرستان سلسله برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
چگني نژاد گفت: در شب‌هاي ماه مبارک رمضان و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان، ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان و جبهه فرهنگي انقلاب، ضيافت افطاري، اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، پيشکسوتان و فعالان قرآني و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان سلسله برگزار شد.
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در این مراسم، اظهار داشت: ضيافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان مساجد طی  شب‌هاي ماه مبارک رمضان و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان و ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان  در همه شهرستان های استان برگزار می شود.

 

 محمد چگنی نژاد افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تاثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

 

در این نشست صمیمانه که با حضور  جمعی از مسئولان و هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی و انجمن‌های شهرستان به بیان دغدغهها و مطالبات صنفی خود پرداختند و مسائل و مشکلات پیش روی خود را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کردند.

 

 امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی، رئیس حوزه علمیه و سازمان تبلیغات شهرستان سلسله نیز در این ضیافت حضور داشتند.