قدرداني مدير ستاد کانون‌هاي مساجد خراسان جنوبي از مديرکل اقتصاد و دارايي

قدردانی مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی از مدیرکل اقتصاد و دارایی

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
مدير ستاد کانون‌هاي مساجد خراسان جنوبي از حمايت هاي مديرکل اقتصاد و دارايي استان از برنامه‌هاي فرهنگي هنري سطح استان قدرداني کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهار کرد: طبق تاکید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، تلاش شده است برنامه‌های فرهنگی و هنری در مجموعه ستاد کانون های فرهنگی هنری از مرکز استان تمرکززدایی و به سمت شهرستان‌ها سوق داده شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش شد در بخش برنامه‌های‌ ابداعی با دعوت از بانوان مسلمان رهیافته، تبیین اهداف زیست عفیفانه به صورت هدفمند پیگیری شود، ادامه داد: در این راستا از بانوان فاطمه هوشینو و ... برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان‌ها اجرا شده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی کسب رتبه های نخست کشوری در مسابقات مدها متان و پایگاه‌های قرآنی را ماحصل تلاش کارشناسان استان عنوان کرد و گفت: از حیث عملکرد ستادی نیز رتبه نخست را در سال قبل کسب کردیم.

وی به دیدار مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با استاندار در سال گذشته اشاره کرد و افزود: مقرر شد در این دیدار مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به این مراکز فرهنگی کمک شود.

حجت‌الاسلام محقی انجام برنامه‌ها و طرح های مردم پایه در قالب هفت قرارگاه در سطح شهرستان بیرجند در سال گذشته هدف گذاری شده است، تصریح کرد: در سطح مهرشهر و دیگر محلات بیرجند برنامه‌ها با هم‌افزایی بین مساجد انجام می‌شود.

وی همچنین به شکل گیری قرارگاه اشتغال هم اشاره کرد و گفت: این مهم در سطح ۱۶ مساجد با هدف حمایت از صاحبان مشاغل خانگی و رونق کسب و کار در جوار مساجد شکل گرفته است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی کسب موفقیت در حوزه سرود و تئاتر را از دیگر دستاوردهای بچه‌های مسجد اعلام کرد و ادامه داد: امسال حمایت و آموزش این مهم به صورت ویژه در سطح استان پیگیری می‌شود.

وی از حمایت های مدیرکل اقتصاد و دارایی استان از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری سطح استان قدردانی کرد.