شادي و حمايت مردم انقلابي اصفهان از عمليات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

شادی و حمایت مردم انقلابی اصفهان از عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
همزمان با حملات تنبيهي سپاه پاسداران عليه رژيم صهيونيستي به واسطه حمله به ساختمان کنسولگري جمهوري اسلامي ايران در سوريه مردم انقلابي اصفهان در حمايت از اين عمليات به خيابان‌ها آمدند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان اصفهان، مردم انقلابی، بصیر و آگاه اصفهان بامداد یکشنبه  ۲۶ فروردین با در دست داشتن پرچم‌های ایران و فلسطین به خیابان‌ها آمدند و با شعار مرگ بر اسرائیل از عملیات پهپادی و موشکی ایران در پاسخ  به رژیم صهیونیستی ابراز خرسندی کردند و با شعار " موشک جواب موشک،   حرب الله ماشالله" همراه با بوق خودروها شادی خود را نشان دادند.

مردم در خیابان‌های اصفهان با بوق زدن، سوت و هیاهو شادی و ابراز احساسات خود از حمله تنبیهی سپاه به رژیم منحوس اسرائیل ابراز شادمانی کردند و بر نابودی اسرائیل از صحنه روزگار تاکید کردند.

مردم انقلابی و شهیدپرور اصفهان با حس غرور و عزت در دفاع از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی در کنار مزار سردار شهید  حاج علی زاهدی اجتماع کردند و با سردادن بانگ یا حیدر حیدر و شعار مرگ بر اسرائیل  شادمانی خود را نشان دادند و از اقدام سپاه پاسداران حمایت کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دیشب عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد ...

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.