تجليل از فرمانده سپاه ناحيه ميامي به نمايندگي از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

تجلیل از فرمانده سپاه ناحیه میامی به نمایندگی از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
در پي مجاهدت هاي دلاورمردان سپاه پاسداران ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان سمنان از فرمانده سپاه ناحيه ميامي تجليل کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ همزمان با برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی و در پی اقدام قاطع و دندان شکن سپاه پاسداران که وعده صادق مقام معظم رهبری را تحقق بخشید و پاسخی محکم و مجازاتی پشیمان کننده برای دشمن جنایتکار صهیونیست رقم زد، از سرهنگ پاسدار اسماعیلی،فرمانده سپاه ناحیه میامی توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تجلیل شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این جلسه  با تقدیر از مجاهدت های دلاورمردان سپاه پاسداران در واکنش به جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی ، بیان کرد: این اقدام مجاهدانه رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موج شادی را در ایران اسلامی و کشورهای اسلامی در انتقام از جنایات رژیم صهیونیستی به راه انداخت.

 

محمد امین حقیقت با گردامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر بویژه شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، افزود: شهدای ما از ثمرات مسجد می باشند که در سنگر مسجد پرورش یافته و برای مبارزه با استکبار جهانی جان فشانی کردند.

 

وی گفت: اگر پرچم جمهوری اسلامی شب گذشته به اهتزار درآمد ثمره نیروهایی است که از سنگر مسجد تربیت شده اند و امروز نظام فکری و امامت مسجد این نیروها را تربیت کرده است.