شبکه گسترده رسانه‌اي توسط نوجوانان در سطح محلات با محوريت مساجد تشکيل مي‌شود

شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در سطح محلات با محوریت مساجد تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: ايجاد شبکه گسترده رسانه اي توسط نوجوانان در سطح محلات با محوريت مساجد مي تواند جنگ رسانه اي دشمنان را خنثي و فعاليت هاي گسترده اقدامات فرهنگي را به مردم نشان دهد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون، در نشست هم اندیشی الزامات تحقق شعار سال و تبیین نقشه مهندسی استان اردبیل، اظهار کرد: ایجاد شبکه گسترده رسانه ای توسط نوجوانان در سطح محلات با محوریت مساجد می تواند جنگ رسانه ای دشمنان را خنثی و فعالیت های گسترده اقدامات فرهنگی را به مردم نشان دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: دوره های آموزشی سواد رسانه ای در سال 1402 با هدف ایجاد این شبکه رسانه ای با حضور بیش از 150 نفر محقق شد و در سال جاری نیز تلاش می کنیم این دوره آموزشی با حضور اساتید کشوری برگزار شود.

وی اظهار داشت: یادواره شهدای منتسب به کانون های مساجد نیز در سال جاری به صورت کشوری برگزار می شود که از استان اردبیل نیز شهدای مدافع حرم نیز در این یادواره معرفی خواهند شد.

آمون خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه های غنی سازی اوقات فراغت از دیگر دغدغه های کانون های مساجد است که با برنامه ریزی های صورت گرفته نیازمند تعامل بیش از پیش دستگاه های اجرایی و فرهنگی برای پیشبرد اهداف در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: هم اکنون بیش از 137 پایگاه قرآنی در سطح مساجد استان اردبیل به همت کانون ها فعال است که رقابت های قرآنی به صورت محلی، منطقه ای، شهرستانی، استانی و کشوری برای بازتاب برنامه های معنوی این پایگاه ها در سال جاری برگزار می شود.

آمون تاکید کرد: همچنان کارهای اقتصادی و کارآفرینی نیازمند پیوست فرهنگی هستند فعالیت های فرهنگی و هنری نیز نیازمند پیوست اقتصادی است تا بتواند جلوه های بهتری از تکنولوژی و امکانات را برای نوجوانان و جوانان در بستر مساجد فراهم کند.