ديدار و گفت‌وگوي کادر نوجوان کانون هاي مساجد قم با مديران ارشد استان

دیدار و گفت‌وگوی کادر نوجوان کانون های مساجد قم با مدیران ارشد استان

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
جمعي از کادر نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در قالب دو نشست صميمي جداگانه با رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و مديرکل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري قم ديدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان قم، جمعی از نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در قالب دو نشست جداگانه در تاریخ 30 فروردین 1403 با رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و مديرکل ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري قم ديدار و گفت‌وگو کردند.

 

در نشست اول که در ساختمان شهرداری قم برگزار شد، پسران نوجوان معاون ارتباطات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با «مهدی کلانترزاده» مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم دیدار و گفتگو کردند.

 

در نشست دوم نیز دختران نوجوان کادر کانون با «محمد حسن ذاکری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در ساختمان این شورا دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگی هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز در این دو نشست حضور داشت.



نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی کادر نوجوان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم در این نشست های صمیمی با مدیران ارشد استان، به بیان نظر‌ها و دیدگاه‌های خود درباره موضوعات مختلف پرداختند.