محفل انس با قرآن در دانشگاه بزرگمهر قاين برگزار شد

محفل انس با قرآن در دانشگاه بزرگمهر قاین برگزار شد

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
محفل انس با قرآن به ميزباني کانون امام جعفر صادق (ع) دانشگاه بزرگمهر قاين و با حضور قاري بين الملل «شاکرنژاد» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین الملل «حمید شاکرنژاد» به میزبانی کانون امام جعفر صادق (ع) دانشگاه بزرگمهر قاین برگزار شد.

این مراسم که شامگاه (۴ اردیبهشت) با حضور فرماندار، امام جمعه و با شرکت پرشور دانشجویان و فرهنگیان شهرستان قاین در سالن اجتماعات دانشگاه بزرگمهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، همچنین با حضور این قاری برجسته کشور، محفل انس با قرآن امشب (۵ اردیبهشت) در کانون فاطمیون مسجد فاطمیه شهر نیمبلوک و فردا در  کانون مولای متقیان مسجد امام علی (ع) روستای آبیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند «هر مسجد را پایگاه قرآن قرار دهید» از سال گذشته در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی طرح هر مسجد پایگاه قرآنی اجرا شده است که بر این اساس، مساجد نسبت به برپایی محافل هفتگی، ماهانه و مناسبتی قرآن کریم، جلسات سنتی و کلاس های قرآنی اقدام می کنند و در سال جاری ۵۰ محفل انس با قرآن در سطح استان با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی و قرارگاه شهید آوینی برگزار خواهد شد.