پسران نوجوان قرآني در روستاي باغچق بجنورد تقدير شدند

پسران نوجوان قرآنی در روستای باغچق بجنورد تقدیر شدند

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
15 نوجوان پسر قرآني، به همت کانون فرهنگي هنري "جوانان قمر بني هاشم عليه السلام" مسجد جامع روستاي باغچق براي نخستين بار در مسجد جايزه قدرداني دريافت کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛  مراسم تقدیر از نوجوانان پسر قرآن آموز  روستای باغچق بجنورد به همت کانون فرهنگی هنری "جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام"  برگزار شد

 

«حمیده مهدی پور حسین آباد»، مدیر کانون فرهنگی هنری "جوانان قمر بنی هاشم علیه السلام" روستای باغچق، اعلام کرد: این نوجوانان از ایام  ماه رجب تا پایان ماه مبارک رمضان در رشته های مؤذنی، مکبری و تجوید قرآن  آموزش دیدند و آماده اجرا شدند.

 

وی در ادامه با عنوان اینکه انس با قرآن و فعالیت های مسجدی و بهره مندی از آموزه های ارزشمند آن ضامن سلامت فکری و اندیشه ای فردی و اجتماعی است، اضافه کرد: مسجد جامع روستا با امامت امام جماعت حجت الاسلام دانشمند وهمراهی فعالان کانون فرهنگی و هنری آن رونق برنامه های فرهنگی و قرآنی را شاهد بوده است.

مهدی پور حسین آباد،  آموزش نماز و احکام اولیه آن به نوجوانان توسط روحانی فعال مسجد، اجرای طرح پویش پرچم  و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی و فلسطین اشغالی با هدف حمایت از کودکان بی گناه غزه و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، توسط نوجوانان کانون، دست بوسی و تشکر از مادران توسط نوجوانان و احترام به مادر به دلیل ایجاد فضایی برای حضور در مسجد و فراگیری  قرآن از اهم برنامه هایاین مراسم تقدیر می توان نام برد.

 

وی همچنین به برنامه های دیگر این کانون در روزهای گذشته اشاره کرد و برگزاری نمایشگاه و جشنواره تغذیه سالم به مناسبت هفته سلامت  با همکاری آموزش و پروش و محوریت خواهران مسجدی را نی اعلام کرد.

 

وی همچنین پیاده روی عمومی با حضور گسترده خواهران  و اهالی مسجد را نیز اعلام کرد.

 

پایان/